The Killers Forum NL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Killers Forum NL

Het Nederlandse forum
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 The Frats!!!!

Ga naar beneden 
+2
Alexander
Laura
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyma 9 apr 2007 - 15:59

Wauw, drie keer in 1 week... Ga uit je dak, zou ik zeggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptywo 11 apr 2007 - 17:57

FOTO'S!! FOTO'S!! erg blij!

Gut, ineens heb ik toch wel spijt dat ik niet mee ben gegaan.. misschien.. scratch pfff. Ik moet gewoon verhuizen naar de slechte kant van het land ben ik bang.. Rolling Eyes

Oh wacht, jullie zijn nog niet terug natuurlijk.. hmm.. neem je tijd! (maar morgen wil ik foto's zien! Cool )

Maar hoe geweldig leuk was het vanmiddag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptydo 12 apr 2007 - 11:45

marigirlya schreef:
misschien.. scratch pfff. Ik moet gewoon verhuizen naar de slechte kant van het land ben ik bang.. Rolling Eyes

Slechte kant van het land richting Rotterdam of richting Tilburg? Ik hoop het eerste voor jou anders zijn we geen vriendjes meer verdrietig


ENNNNNNN 013 was super. Geluid kon beter, maar we stonden perfect(nee niet vooraan, bij de bar op zo'n verhoginkje, lekker de ruimte). Kwam een beetje moeilijk los allemaal maar daarna ging het wel. En toen stond ineens de zanger van Gem(voorprogramma) naast ons aan de bar glimlach

Ze hadden van mij alletwee nog wel wat langer door mogen gaan, want ik vond het voorprogramma zeker ook niet slecht. Op naar de volgende!
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptydo 12 apr 2007 - 11:59

marigirlya schreef:
FOTO'S!! FOTO'S!! erg blij!

Gut, ineens heb ik toch wel spijt dat ik niet mee ben gegaan.. misschien.. scratch pfff. Ik moet gewoon verhuizen naar de slechte kant van het land ben ik bang.. Rolling Eyes

Oh wacht, jullie zijn nog niet terug natuurlijk.. hmm.. neem je tijd! (maar morgen wil ik foto's zien! Cool )

Maar hoe geweldig leuk was het vanmiddag?

Rotterdam was echt subliem. Foto's zijn echt kut geworden maar geloof dat die van Janet wel goed gelukt zijn...ik weet gewoon niet hoe dat ding werkt Embarassed Nog op de foto geweest met Baz, hoefde eigenlijk niet maar hij bleef mompelen dat ik naast em moest komen staan dus toch maar gegaan....

Tilburg was leuke show maar wat een carnavalspubliek zeg. Fuckin polonaise door de zaal en meisjes aan het handjeklappen (papagaaitje-leef-je-nog-handjeklap) Gelukkig leuke Engelsen/Schotten achter ons waardoor we nu niet als enige The pimp en Pretty Like A Girl mee stonden te blèren..... Bont en blauw alleen van het geduw van opzij en het proberen de massa niet pogoënde (hoe schrijf je dat?) maar moshende (tis geen metal wat ze spelen jongens!) mongolen en duwende meisjes tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyvr 13 apr 2007 - 1:21

Stonden jullie daar in het midden voor aan, bij dat meisje in de rolstoel? Ik zag er daar inderdaad wel een stel debiel staan doen... Vond het sowieso allemaal wat brugklas publiek. Zeker toen wij er net over half 8 al waren, was er bijna niemand ouder dan ons... Het toppunt was nog wel dat er toen achter in de zaal een mannetje van ik denk een jaar of 5 bij zijn vader op schoot zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyvr 13 apr 2007 - 9:57

Alwéér dat meisje in de rolstoel?? Tjee wat een stalker zeg! geschokt

Alhoewel.. niet zo erg als Laura natuurlijk Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyvr 13 apr 2007 - 19:01

Haha mijn mede stalker (maar is ander meisje als in de melkweg)!!

Je had het moeten zien, wij een plekje helemaal vooraan vrij gehouden voor haar, werd ze helemaal boven geplaatst door zo'n *@#$. Ik weet niet of jullie allemaal de zaal kennen maar daar is een hele lange trap (gelukkig niet stijl dat scheelt). gelukkig kan ze wel lopen dus zij eerst naar beneden om te kijken of ze het kon zien vanuit haar rolstoel..wat kon. Ik en vriendin van haar die rolstoel naar beneden zeulen en toen viel ook nog de tas van de trap en alles eruit enzo...zo klungelig! lachen


Nja zoals ik al zei, je zou het gezien moeten hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyvr 13 apr 2007 - 22:50

Oh dan ben je vlak naast mij af gelopen met die rolstoel... Had nog zoiets van hebben ze niet een lift ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 11:06

guttegut, had je je naambordje niet opgespeld??? :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 12:21

Dennis schreef:
Oh dan ben je vlak naast mij af gelopen met die rolstoel... Had nog zoiets van hebben ze niet een lift ofzo.

Ze hadden een deur beneden maar die weigerden ze open te doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 15:08

maar hadden ze wel een wc dan? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 15:34

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 22:30

marigirlya schreef:
FOTO'S!! FOTO'S!! erg blij!

The Frats!!!! - Pagina 3 KopievanFratellisFlagship009 The Frats!!!! - Pagina 3 FratellisFlagship022-1 The Frats!!!! - Pagina 3 FratellisFlagship023-1


The Frats!!!! - Pagina 3 FratellisFlagship031 The Frats!!!! - Pagina 3 FratellisFlagship029-1
The Frats!!!! - Pagina 3 FratellisFlagship010
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptyza 14 apr 2007 - 23:18

Mijn naambordje had ik helaas in mijn kluisje laten liggen.

Ik heb wel foto's maar eigenlijk allemaal best mislukt, veel licht tegen.

En die deur beneden was wel open volgens mij, heb daar gewoon mensen door naar binnen zien komen, ben er zelf ook nog doorgegaan tussenin en naderhand ook. Maar misschien dat ze die pas laer hebben open gedaan dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptydi 17 apr 2007 - 22:21

Zat jij trouwens ook nog tot laat op het station of ben jij wel gewoon naar huis gekunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptywo 18 apr 2007 - 19:39

Muhaha lang leven de auto!!!!!!!!!!!!!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Emptywo 18 apr 2007 - 22:44

Njah, ik kon ook gewoon naar huis, maar mensen die de andere kant uit moesten niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Frats!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Frats!!!!   The Frats!!!! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Frats!!!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Killers Forum NL :: Algemeen :: Andere Muziek-
Ga naar: