The Killers Forum NL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Killers Forum NL

Het Nederlandse forum
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?

Ga naar beneden 
+5
janet21
Anjelica
Dennis
Laura
Karli
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyma 1 jan 2007 - 20:24

Nou, ik freak als ik Gwen Stefani hoor! Vooral bij Holloback Girl en Wind It Up. En ook The Black Eyed Peas zijn niet..'mijn favoriet' om het in een rijmpje te plaatsen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyma 1 jan 2007 - 21:46

U2 bah!!!! Zóó irritant, ze hebben hele mooie nummers gemaakt, maar ik kan ze niet meer aanhoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 2 jan 2007 - 4:17

Al die nederlandse nepnegers... lange frans, baas b, ali b, mohammed b...
Terug naar boven Ga naar beneden
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 2 jan 2007 - 15:03

Wat klopt er niet in dat rijtje? silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Anjelica

Anjelica


Vrouw Aantal berichten : 267
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 2 jan 2007 - 16:03

Justin Timberlake en Mariah Carey
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anjeliica.hyves.nl
janet21

janet21


Vrouw Aantal berichten : 102
Leeftijd : 38
Registration date : 06-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 2 jan 2007 - 20:31

Alle nederlands talige muziek vooral ook die ali B!!!!!! en paris hilton!!!!(hoor je gelukkig niet zo veel meer van logisch ook!) en t hele hip hop en rap gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 2 jan 2007 - 21:13

oh en die oude tv tunes met van die stampmuziek eronder affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptywo 3 jan 2007 - 18:56

Laura schreef:
oh en die oude tv tunes met van die stampmuziek eronder affraid
die snap ik even niet.. tv-tunes? welke?

Paris Hilton ja! Doos.
Mariah Carey ook tegenwoordig, maar vroeger was ze best goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Anjelica

Anjelica


Vrouw Aantal berichten : 267
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptywo 3 jan 2007 - 22:13

Paris Hilton opzich wel ja ! bah... maar opzich dat liedje van haar vond ik best wel meevallen, niet heel goed maar beter dan k verwacht had van haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anjeliica.hyves.nl
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydo 4 jan 2007 - 20:54

Het was inderdaad beter dan verwacht, schokkend hoeveel geld voor je kan doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anjelica

Anjelica


Vrouw Aantal berichten : 267
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydo 4 jan 2007 - 22:59

idd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anjeliica.hyves.nl
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyvr 5 jan 2007 - 20:41

Die Paris Hilton denkt serieus dat ze beroemd is om het "werk"dat ze verzet heeft en dat haar achternaam daar buiten staat. Die spoort echt niet!

Karli schreef:
Laura schreef:
oh en die oude tv tunes met van die stampmuziek eronder affraid
die snap ik even niet.. tv-tunes? welke?

Nou gewoon die liedjes die je vroeger bv bij Baywatch, the A-team enzo hoorde. En dan die stomme popie jopies die er dan helemaal op uit hun dak gaan. Snap je het nu???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Alexander

Alexander


Man Aantal berichten : 93
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 02-01-07

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyvr 5 jan 2007 - 22:19

Het meest vervelende aan die Paris Hilton vind ik nog wel dat de halve wereld over haar praat ondanks het feit dat ze nul talent heeft in welke vorm dan ook. Daarom heb ik besloten geen woord aan haar vuil te maken. Ik stel voor dat we dat met z'n allen doen.

Een band waar ik me gigantisch aan erger op muzikaal vlak is The Rasmus. Godzijdank zijn ze naar mijn weten alweer overgewaait, maar nog nooit in mijn leven heb ik ooit zo talentloze artiesten internationaal muziek horen uitbrengen. Afgezien van Parijsje dan uiteraard Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyvr 5 jan 2007 - 23:19

Alexander schreef:
Het meest vervelende aan die Paris Hilton vind ik nog wel dat de halve wereld over haar praat ondanks het feit dat ze nul talent heeft in welke vorm dan ook. Daarom heb ik besloten geen woord aan haar vuil te maken. Ik stel voor dat we dat met z'n allen doen.

That's hot... tong
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyvr 5 jan 2007 - 23:46

silent (nee, eigenlijk lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyza 6 jan 2007 - 23:35

Laura schreef:

That's hot... tong
lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
janet21

janet21


Vrouw Aantal berichten : 102
Leeftijd : 38
Registration date : 06-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptywo 10 jan 2007 - 21:13

Het meest irritante nummer op t moment is weet niet hoe ze heet maar t heet "down on my knees" zoooooo irritant ze zingt ook zoooooo raar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyzo 14 jan 2007 - 1:56

Zij zingt idd een beetje nassaal...

Bron van irritatie op muzikaal vlak op dit moment is niet zozeer een band maar Jimmy Alter; eerst adverteren ze met een filmpje van Razorlight waar ze vervolgens geen toestemming voor blijken te hebben en dus niet geplaatst wordt en nu beweren ze dat het onder de Engelse fans een rage is om te jumpen op The Fratellis??? Jumpstyle wel te verstaan.....wtf????? En dan komen in het filmpje voorbij: Kruidvat, Bibliotheek, Liddle.... Het gaat hier duidelijk om een Nederlands gabber (of hoe die wezens ook heten tegenwoordig) filmpje waar enkel muziek vanThe Fratellis onder gezet is... Ze verzinnen het gewoon waar je bij staat!!!

Het is dat ze zo'n goed filmpje van The Killers in de Paradiso hebben geplaats want anders... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyma 15 jan 2007 - 12:19

Wat fijn deze plek om je frustraties te uiten! Ik erger me kapot aan al die Nederlandstalige rappers. Verschrikkelijk! Ze lijken allemaal op elkaar (qua uiterlijk én qua muziek..), niemand kan echt verstaan waar ze het over hebben en het is gewoon niet leuk! Het valt toch niet eens onder muziek!

Marco Borsato mag van mij ook wel terug naar uh.. waar hij ook vandaan kwam. Snap niet dat iedereen naar dat concert laatst wilde. Helemaal niet omdat hij ook zo'n duet deed met Lucie Dinges, ik bedoel, zij is van zichzelf al irritant. Hoe konden ze ooit denken dat dat duet minder erg zou zijn! Aaarghh!!

En verder.. (nu ik toch bezig ben) Jan Smit. Lijkt me duidelijk. Hoef ik vast niet verder uit te leggen.

Trouwens.. Razorlight is best leuk, maar het wordt de laatste tijd wel extreem veel gedraaid. Ook op tv is het op bijna elke zender te zien. Zit net op de grens van irritant..
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyma 15 jan 2007 - 15:14

marigirlya schreef:
Trouwens.. Razorlight is best leuk, maar het wordt de laatste tijd wel extreem veel gedraaid. Ook op tv is het op bijna elke zender te zien. Zit net op de grens van irritant..

Is idd wel irritant, maar als ik dan Up All Night hoor is dat weer goedgemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyma 15 jan 2007 - 19:58

Ik kan 'Who Let You Go' van The Killers niet echt waarderen.
Ik lag dubbel van ongeloof de eerste keer dat ik het hoorde!
https://www.youtube.com/watch?v=JU2obgXDIgc
Het filmpje is vast gemaakt door iemand die zich heel erg verveelde...
En fan is van die gozer die Harry Potter speelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis

Dennis


Man Aantal berichten : 237
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 10-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptydi 16 jan 2007 - 0:03

Ok, het filmpje is irritant, maar het liedje valt wel mee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Moderator
Moderator
Laura


Vrouw Aantal berichten : 439
Leeftijd : 40
Registration date : 27-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptywo 17 jan 2007 - 0:02

Het is alleen wat eentonig verder gaat het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thekillers.actieforum.com
marigirlya
Moderator
Moderator
marigirlya


Vrouw Aantal berichten : 429
Leeftijd : 43
Woonplaats : Thuis
Registration date : 26-11-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptywo 17 jan 2007 - 21:43

Ik vind het nummer eigenlijk best wel erg goed bounce Absoluut een van de betere glimlach

Oh Harry... *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Karli




Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 43
Registration date : 04-12-06

Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Emptyvr 19 jan 2007 - 1:13

Ieder z'n smaak... Harry?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?   Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is/zijn een bron van irritatie op het muzikale vlak?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Killers Forum NL :: Algemeen :: Andere Muziek-
Ga naar: